مقاله رسمي گوگل براي معرفي پلتفرم گوگل ادز و چند برند ديگر

۹ بازديد

گوگل ادز

اين مقاله ترجمه است با حذف و اضافات از مقاله رسمي وبلاگ گوگل براي معرفي محصولات جديد اين غول دنياي فنآوري . اين مقاله را  سريدهار راماسوامي (Sridhar Ramaswamy) از مديران ارشد گوگل نوشته است. درجه اهميت اين مقاله از آن رو براي نوين ماركتينگ بالا ميرود زيرا گوگل تغييراتي را در پلتفرم تبليغاتي خود ارائه ميدهد و حتي نام آن را به گوگل ادز تغيير داده. محصولات جديد كه در اين مقاله معرفي مي شود در كنفرانسي عمومي در 10 جولاي به صورت كامل تري معرفي مي شود و ما تا زمان انتشار اين مقاله در 8 جولاي هنوز منتظر معرفي بيشتر گوگل از محصولاتش هستيم .

دليل انتشار اين خبر همكاري بسيار خوب نوين ماركتينگ با گوگل به عنوان همكار ويژه گوگل (google partner premium) شما خدماتي كه در اين صفحه معرفي ميشود را مي تواند در صفحه تبليغات در گوگل نوين ماركتينگ به راحتي به دست آوريد. با اين مقاله همراه باشيد تا شاهد خلاقيت گوگل در ارائه خدمات خود باشيد. درجه اهميت اين مقاله از آن رو براي نوين ماركتينگ بالا ميرود زيرا گوگل تغييراتي را در پلتفرم تبليغاتي خود ارائه ميدهد و حتي نام آن را به گوگل ادز تغيير داده.

معرفي نام‌هاي تجاري و راهكارهايي ساده‌تر براي تبليغ دهندگان و ناشران

ما ادوردز را حدود 18 سال پيش با هدف ساده‌ سازي و تسهيل ارتباط ميان مشتريان و كسب و كارها، راه اندازي كرديم. گوگل ادوردز امكان هر نوع جستجويي را فراهم مي‌آورد نظير جستجوي نوشت افزار، دوستدار محيط زيست، لوازم دوخت و دوز و يا خدماتي مثل ساختن خانه‌ي درختي، امكان نمايش تبليغات ارزشمندي كه هم كاربردي و هم مرتبط هستند. اين ايده، آغازي براي اولين محصول تبليغاتي ما بود و به كسب و كار تجاري امروز پيوند خورد.

از آن زمان تغييرات بسيار زيادي براي محصول ما رخ داده است. اين روزها گوشي‌هاي موبايل به بخش مهمي از زندگي ما تبديل شده‌اند. كاربران به سرعت از جستجوي يك محصول، به تماشاي ويدئو، مرور محتوا، بازي كردن لينك ها  و … تغيير مسير مي‌دهند. در نتيجه، بازاريان به كمك كانال‌ها، صفحات نمايش و فرمت‌ها، فرصت‌هاي بيشتري براي دسترسي به مشتريان دارند.

 اين فرصت‌ها هيچ‌گاه به اين اندازه هيجان انگيز نبوده است، اما هرگز به اين اندازه، پيچيده هم نبوده. در طي اين سال‌ها، تبليغات گوگل (Google Ads) روند تكامل را طي كرده است، از برقراري ارتباط ميان مشتريان و بازاريان در موتور جستجوي گوگل تا كمك به بازاريان براي برقراري ارتباط با مشتريان در همه‌ مراحل سفرشان در دنياي مجازي نظير ويدئو، نمايش و غيره.

به همين دليل است كه امروز راهكارها و نام‌هاي تجاري ساده‌تري را براي محصولات تبليغاتي خود معرفي كرده‌ايم: تبليغات گوگل يا گوگل ادوردز، پلتفرم بازاريابي گوگل (Google Marketing Platform) و مديريت تبليغ گوگل (Google Ad Manager) برخي از اين نام ها است. اين نام‌هاي تجاري جديد امكان انتخاب راهكارهايي صحيح در هر اندازه‌اي را به تبليغ دهندگان و تبليغ كنندگان مي‌دهد. ايجاد تبليغاتي قابل اعتماد و ارزشمند را ساده‌تر مي‌كند و تجربه‌اي درست را براي مشتريان در كانال‌ها و دستگاه‌ها گوناگون به ارمغان مي‌آورد. به عنوان بخشي از اين تغيير، در آينده راهكارهايي جديد براي كمك به آغاز تبليغات در گوگل ادز و مشاركت بيشتر در گروه‌ها را فراهم خواهيم آورد.

گوگل ادوردز به گوگل ادز تبديل مي‌شود

نام تجاري جديد گوگل ادز ، تمامي ظرفيت‌ها‌ي تبليغاتي ارائه شده در Google.com را يك جا فراهم مي‌آورد امكانات ما در اموال، سايت‌هاي همكاران و تمام نرم افزارهاي ما، همه يك جا در اختيار و براي كمك به برقراري ارتباط ميان بازاريان و ميلياردها و هر نفري كه پاسخ‌هايشان را در جستجو‌ها مي‌يابند؛ در يوتيوب ويدئو تماشا مي‌كنند؛ مكان‌ها را در نقشه‌ي گوگل جستجو مي‌كنند؛ نرم افزارهايشان را در گوگل پلي مي‌يايند؛ محتوا را در دنياي وب مرور مي‌كنند و… .

ما در گوگل ادز  نوع جديدي از كمپين را رونمايي كرده‌ايم كه شروع تبليغات آنلاين، خصوصا براي كسب و كارهاي كوچك، را ساده‌تر از هميشه مي‌كند. اين امكان، قابليت استفاده از يادگيري ماشيني گوگل را براي كسب و كارهاي كوچك فراهم كرده و به ياري آن‌ها مي‌شتابد براي دستيابي به نتايج دلخواه آن هم بي هيچ‌گونه كار اضافي. بنابراين صاحبان كسب و كار مي‌توانند بر مديريت كارشان تمركز كنند.

انواع بيشتري از كمپين‌هاي جديد در برنامه‌ي Google Marketing Live معرفي خواهد شد.

در UI جديد گوگل 4 ويژگي پنهان وجود دارد اگر مي خواهيد آنها را بدانيد

همكاري قدرتمند‌تر با پلتفرم تجاري گوگل

با ادغام محصولات تبليغاتي DoubleClick و Google Analytics 360 Suite تحت نام تجاري پلتفرم تجاري گوگل، همكاري قدرتمندتري براي گروه‌هاي سرمايه‌گذاري تجاري فراهم شده است.

از بازاريان شنيده‌ايم كه با استفاده‌ و تجربه و تحليل هم‌زمان فن‌آوري‌هاي تبليغات، درك بهتر مشتريان و نتايج تجاري به دست مي‌آيد. در چنين تبليغاتي مزايايي واقعي حاصل مي‌شود. پلتفرم تجاري گوگل با ادغام Google Analytics 360 Suite و DoubleClick Digital Marketing به بازاريان در دستيابي به اهداف تجاريشان كمك مي‌كند.

پلتفرم ما به طور همزمان به بازاريان در پيشبرد برنامه‌ها، خريد، اندازه‌گيري و بهينه‌سازي محتواي ديجيتال و تجربه‌ مشتريان كمك مي‌كند. براي كسب اطلاع بيشتر از نحوه كار كردن اين پلتفرم هاي جديد و به خصوص گوگل ادز مي‌توانيد با گوگل پارتنر پريميم هايي مانند نوين ماركتينگ تماس بگيريد.

ابزار Display & Video 360 به عنوان بخشي از پلتفرم بازاريابي گوگل رونمايي شده است. Display & Video 360 ويژگي‌هاي DoubleClick Bid Manager، Campaign Manager، Studio و Audience Center را به طور هم‌زمان در اختيار كاربر قرار مي‌دهد. اين امكان به گروه‌هاي چند رسانه‌اي، خلاق و آژانس‌ها اجازه‌ همكاري و اجراي هم‌زمان كمپين‌هاي تبليغاتي همه جانبه (end-to-end) را مي‌دهد. جزييات دقيق‌تر دربارهي Display & Video 360، در يك نسخه‌ نمايشي در خلال سخنراني اصلي Google Marketing Live در هفته‌هاي آينده منتشر خواهد شد.

گوگل ادزمديريت تبليغ گوگل با پلتفرمي يكپارچه

مي‌دانيم كه روش كسب درآمد ناشران از محتوايشان تغيير كرده است. با دسترسي كاربران به محتوا در نمايشگرهاي چندگانه و رشد نياز‌هاي تبليغ دهندگان براي دسترسي برنامه‌ ريزي شده به اطلاعات مشتريان تغيير كرده است. ناشران نياز دارند كه مديريت كسب و كارشان ساده‌تر و كاراتر باشد. به همين دليل سه سال گذشته را صرف ادغام DoubleClick براي ناشران و سامانه تبادل تبليغ DoubleClick تحت يك برنامه‌ي يكپارچه و جامع با نام تجاري جديد مديريت تبليغ گوگل Google Ad Manager كرده‌ايم.

با اين تكامل، براي انجام كارهايي بيشتر براي همكارانمان در كسب درآمد و كارايي بيشتر هيجان زده هستيم . آنان مي‌توانند در هر جايي كه مردم ويدئو مي‌بينند، بازي مي‌كنند و از محتوا استفاده مي‌كنند و يا هر روش ديگري كه تبليغ كنندگان به دنبال كار با آن‌ها هستند تبليغ ارائه دهند.

گوگل ادز

شفافيت و كنترل قابل اعتماد براي كاربران

ما از رسانه‌ها و فن‌آوري‌هايي كه ناشران و تبليغ دهندگان براي تأثيرگذاري بر روابطي كه با مشتريانشان استفاده مي‌كنند آگاهيم. مثل هميشه، متعهديم كه از بالاترين استانداردهاي صنعتي براي محصولات و پلتفرم‌هاي خود اطمينان حاصل كنيم و به كاربران شفافيت و حق انتخاب تبليغاتي كه مي‌بينند را بدهيم. مثلا، به تازگي در تمامي سرويس‌ها و تقريبا همه وبسايت‌ها و نرم افزارهاي همكار با ما كه تبليغات را نمايش مي‌دهند، بخش «تنظيمات تبليغات» را رونمايي كرديم و بخش «چرا اين تبليغ؟» را گسترش داده‌ايم. براي آگاهي از اين نوع تبليغات در گوگل به مقاله:  چطور از طريق گوگل ادسنس Google AdSense پول در بياوريد نوين ماركتينگ مراجعه كنيد.

در ماه آينده شاهد آغاز به كار نام تجاري تبليغ گوگل يا گوگل ادز ، پلتفرم بازاريابي گوگل و مديريت تبليغ گوگل خواهيم بود.

همچنين در رويداد Google Marketing Live، اخبار بيشتري درباره‌ تغييرات و ويژگي‌هاي تبليغات، تجزيه و تحليل و پلتفرم‌هاي طراحي شده براي رشد كسب و كار شما منتشر خواهيم كرد. اين روي داد در روز 10 جولاي برگزار مي‌شود.

نوين ماركتينگ به عنوان همكار ويژه گوگل google partner premium  سعي مي كند علي‌رغم تمام مشكلات حداكثر امكانات به وجود آمده در تبليغ در گوگل و ديگر پلتفرم‌هاي ياد شده در اين مقاله براي مشتريان خود فراهم آورد. اخبار گوگل ادرز و ديگر پلتفرم هاي گوگل را در بلاگ نوين ماركتينگ پيگيري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.